نامزد انتخابات: تولید انبوه مسکن بدون صنعتی سازی ممکن نیست

عصرآزادی آنلاین/ مهمترین مولفه های مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود بیان و اضافه کرد: هر گونه قهر با صندوق آرا در حقیقت ضربه به درون و منافع جمعی است، چون قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این امکان را برای هر فرد ایرانی فراهم ساخته است تا نظر خود را فارغ از هر گونه مشکلات از طریق رای مخفی اعلام کند و صرف نظر کردن از این حق بی معنی است.

وی با اشاره به اینکه صلاحیتش در آخرین فرصت توسط شورای نگهبان تایید شد، گفت: بنده از رزمندگان لشکر عاشورا، بردار ۲ شهید و تنها شهردار طولانی مدت تبریز بودم که بارها اذیت شدم اما هرگز این مسایل دلیلی بر قهر از صندوق های رای نمی شود، چون ما انقلاب، نظام، رهبری و مردم خود را دوست داریم.
نوین با تاکید بر اینکه اصلاح امور تنها با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای میسر می شود، از آحاد مردم درخواست کرد با آگاهی کامل و بصیرت کافی نامزدهای خود را انتخاب و ۱۱ اسفند پای صندوق های رای حاضر شوند.
* معرفی علیرضا نوین:
متولد: سال ۱۳۴۰ در محله کوچه باغ تبریز/ جانباز ۳۵ درصد و دارای ۲ فرزند دختر و پسر
مدرک تحصیلی: دکترای برنامه ریزی شهری در گرایش شهرسازی از دانشگاه تبریز
سوابق اجرایی: مسئول بسیج شهرستان تبریز، مسئول نیروی انسانی سپاه، فرمانده گردان مهندسی رزمی سپاه، رییس ستاد لشکر عاشورا، معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه، شهردار تبریز از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲، نامزد دوره هفتم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو
طبق فراخوانی که از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی منتشر شده نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این امکان را دارند که با حضور در دفتر این خبرگزاری در تبریز، برنامه های خود را ارایه کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه برابر با ۱۱ اسفند جاری برگزار می شود.
آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دارای ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج عضو در مجلس خبرگان رهبری است. حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که پس از تهران بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به شمار می رود.
از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۷۷ نفری تبریز حدود ۷۳ درصد معادل یک میلیون و ۳۵۸ هزار ۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
منبع/ ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.