رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با بیان اینکه باشگاه های ورزشی بیشترین ضرر را در ایام کرونا متحمل شدند؛ گفت: این شهرستان دارای ۳۷ باشگاه ورزشی متشکل از ۱۴ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام، ۱۴ باشگاه همگانی، ۵ باشگاه بیلیارد، ۲ باشگاه کوهنوردی و ۲ مورد استخر و سونای شهرداری است.

۳۷ باشگاه ورزشی بناب از کرونا متضرر شدند

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمجید یزدانی در جمع خبرنگاران افزود: محل اغلب این باشگاه ها اجاره ای است و با این شرایط دیگر امکان ادامه فعالیت ندارند و در صورت ادامه همین روند شاهد تعطیلی باشگاه های خصوصی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و شهرستان، اولین مجموعه هایی که اقدام به تعطیلی اماکن خود کردند، باشگاه های ورزشی بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب خاطرنشان کرد: در بحث ایجاد محدودیت های کرونایی صرفاً نبایستی اماکن و باشگاه های ورزشی در اولویت باشند، زیرا برخی از این باشگاه ها بیش از ۳ میلیارد ریال برای تجهیز باشگاه هزینه کرده اند و ادامه این وضعیت برای آن ها غیرممکن است.

یزدانی تشریح کرد: نباید چنین تلقی شود که محدودیت های کرونایی متوجه باشگاه های ورزشی شده، در حالی که بنگاه های املاک و اتومبیل در سطح شهرستان فعالیت می کنند و افراد زیادی در این مکان ها جمع می شوند و جا دارد مسئولین امر در خصوص نظارت و تعطیلی این مکان ها نیز اقدام کنند و گیم نت ها نیز مشغول فعالیت هستند.

وی یادآوری کرد: با وجود تحمل ضرر و زیان هنگفت از شیوع کرونا، باشگاه های ورزشی آماده همکاری با ستاد مدیریت کرونای شهرستان هستند.

شهرستان بناب با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۵ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.