1700 واحد صنفی در شهرک صنفی شیخ آباد مستقر می شوند/ طی یک سال اخیر مشکلات شهرک صنفی شیخ آباد یکی پس از دیگری حل شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با ارتقا زیرساخت ها و پیگیری مطالبات صنوف درصدد هستیم بزودی هزار و 700 واحد صنفی در شهرک صنفی شیخ آباد مستقر شوند.
شهبازی در بازدید از شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد که روز پنجشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه ایجاد این شهرک یک طرح ملی بوده و سال ها پیش در البرز جانمایی شده است، افزود: این مجتمع در منطقه 2 شهرداری کرج قرار دارد.
وی ادامه داد: طی یک سال و نیم گذشته تمرکز ویژه ای برای حل مشکلات چندین ساله این شهرک صورت گرفت و اکنون 700 واحد صنفی در آن مستقر شده و فعال هستند.
شهبازی گفت: این پیگیری ها را به جهت حرمتی که اصناف دارند و اینکه همواره در جریانات اجتماعی در قالب رسته های مختلف بسیار ساعی هستند همچنین به صورت ویژه در مدیریت بیماری کرونا کمک حال و موثر بودند، در دستور کار قرار دادیم.
وی با بیان اینکه از هزار و 700 واحدی که قرار است مستقر شوند حدود 700 واحد مستقر شده اند، افزود: اکنون صنوف مستقر در این شهرک مطالباتی برای دریافت خدمات دارند که احداث پست برق و زیباسازی سیما و منظر این مجموعه توسط شهرداری از جمله آن است.
استاندار البرز اضافه کرد: این شهرک پروژه بزرگی است که هزار و 700 واحد در یک محدوده 35 هکتاری مستقر می شوند و زمینی نیز برای بحث درمان اختصاص داده شده است.
وی افزود: برای ساماندهی و حل مشکلات این مجموعه معاون اقتصادی استانداری و شهرداری را موظف به انجام امور کرده ام.
شهبازی عنوان کرد: انتظار داریم تمامی واحدها شروع به کار کنند و تحقق تعهدات خود را با اهتمام ویژه تا انتها دنبال می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.