۱۹۰ برنامه دفاع مقدس در هشترود اجرا می شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین،فرمانده سپاه ناحیه هشترود  روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری  ۱۵۰ مورد  برنامه‌ دفاع مقدس در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و ۴۰ برنامه نیز در دستگاه‌های شهرستانی خبر داد.

سرهنگ امیر شاهمحمدپور افزود: بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل شود.

وی گفت: هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا ابد بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

شاهمحمدپور به برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس نیز تشریح کرد: رژه موتوری، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، پیاده روی و کوهپیمایی کادر سپاه و ناجا و رزمندگان، کلنگ زنی مجموعه یادمان شهدای گمنام، غبار روبی مزار شهدای گمنام، یادواره شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه شهرستان و ده ها برنامه فرهنگی و هنری در این هفته اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود عنوان کرد: در اجرای برنامه ها، شیوه نامه های بهداشتی با جدیت خاصی رعایت خواهد شد و افراد حاضر در تمام برنامه ها با ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرکت خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.