اعزام یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه با اهداف صیانت از منافع ملی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه از استقرار یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی خداآفرین خبر داد.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه که برای سومین بار در ۲۰ روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی، در منطقه مرزی خداآفرین حضور یافته بود، با اشاره به درگیری‌های اخیر در منطقه قره باغ گفت: اعزام یگان‌هایی از نیروی زمینی سپاه با اهداف صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه صورت می‌گیرد.

او افزود: تمامیت ارضی کشور‌های همسایه برای ما محترم است و هر گونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هر گونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می‌کند و آزادی مناطق اشغالی قره باغ از ابتدا خواسته ما بوده است و از این که این اتفاق رخ داده خوشحال هستیم.

او گفت: از اولین روز‌های درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد کرده و زیر نظر داشته و اقدامات  لازم را متناسب با شرایط پیش آمده انجام داده است.

سردار پاکپور با هشدار به طرف‌های درگیر گفت:هر گونه ناامنی و تهدید در مرز‌های ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله‌ای ما مواجه خواهد شد و اساسا امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمز ما است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.