فوت ۳۳۷ مبتلای کرونایی در شبانه روز گذشته

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام فوت ۳۳۷ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته از افزایش شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به  ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر خبر داد.

 سیما سادات لاری روز چهارشنبه آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور را با شناسایی ۵۹۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ که ۲۱۳۵ نفر از آنها  بستری شده اند ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر بیان نمود.

بر اساس آمار اعلامی از سوی لاری همچنین ۴۹۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۵۹ هزار و ۲۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره وضعیت کرونا در استان‌ها نیز گفت: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.