جابجایی ۱۰۱ هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از جابجایی ۱۰۱ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان خبر داد.

اورجعلی علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این تعداد مسافر از ۲۵ تا ۶ فروردین جابجا شده است، افزود: ۱۳ هزار و ۷۰۰ سفر اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجایی این مسافرات را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه نظارت و ارزیابی این اداره کل به طور منظم بر نحوه فعالیت ناوگان مسافری و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی نظارت می کند، اظهار کرد: در این بازه زمانی از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز نیز ۳ هزار و ۴۷۳ مسافر و تعداد ۴ هزار و ۱۶۰ کامیون تردد کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۲۵ اسفند تا هفت فروردین نیز در جاده های استان هشت میلیون و ۳۴۵ هزار تردد خودرو ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد افزایش داشته است.

علیزاده ادامه داد: در این مدت آمار خودروی ورودی به استان ۷۱۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه و خودروی خروجی از استان ۶۵۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه بوده است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.