کادر درمانی ؛ فرشتگان ناجی بیماران کرونایی

منصور ریانی / عصر آزادی آنلاین دکتر دینوری : قسم خورده ایم که به دور از نژاد و رنگ وپوست خدمتگزار مردم باشیم
دکتر دینوری ؛ رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز (سنگر اصلی مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی) تاکید دارد که هنگام فارغ التحصیلی از رشته پزشکی سوگند یادکردیم به دور از هر گونه محدودیت نژادی و تبعیض در دین و رنگ پوست و جنسیت انسانها به آنان کمک کنیم.
او که از یک خانواده روحانی و سرشناس تبریزی ره به عرصه پزشکی گذاشته است به تأسی از آموزه های دینی می افزاید: روحیه ایثارگری کادر درمانی که به طور ویژه در مبارزه با کرونا به اوج خود رسید ریشه در اعتقادات دینی مخصوصا اعتقاد به روز آخرت دارد.
دکتر دینوری در این گفتگو تلاش های همکارانش را از یاد نمی برد و ادامه می دهد: آنچه را که درمجموعه تحت مدیریتم در بیمارستان امام رضا (ع) شاهد هستم از پزشک و پرستار و پیرا پزشک گرفته تا نیروهای خدماتی و پشتیبانی همه دست به دست هم داده ایم تا با تمام توان به مبارزه با بیماری کرونا برویم و در این میان هستند کسانی که هفته هاست در حسرت دیدار عزیزان خانواده شان به  سر می برند.
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز علت گرانی موادضدعفونی کننده مثل الکل را ناشی از قانون عرضه و تقاضا دانسته هرچند منکر سود جویی عده قلیلی  نیست و امیدوار است تلاش دولت و نهادهای نظارتی منجر به کنترل قیمت این اقلام گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.