مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از وزش باد گاهی تا شدید و گرد و خاک و در برخی نواحی رگبار باران و رعد و برق از بعد از ظهر و شب پنجشنبه پنج تیر ماه تا اواخر روز دوشنبه، 9 تیر ماه در استان خبر داد.

پیش‌بینی وزش باد و رگبار در آذربایجان شرقی از بعدازظهر پنجشنبه

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از نصر، افشین ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد که وزش باد، کلیه نواحی استان و رگبار باران و رعد و برق نواحی شمالی و شرقی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی افزود: با توجه به این‌که احتمال سقوط اشیاء، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن شاخه‌های درختان، احتمال آتش سوزی جنگلها و مراتع دور از انتظار نیست، توصیه میشود تا تردد در حاشیه ساختمانهای نیمه کاره، درختان بلند و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.
وی ادامه داد: با توجه به رگبار باران و رعد و برق، در برخی نواحی احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها فصلی پیش بینی میشود و توصیه میشود از اتراق در حاشیه رودخانهها و مسیلها اجتناب شود.
ابراهیمی گفت: در 24 ساعته گذشته، جلفا با 36 درجه سانتی گراد گرم‌ترین و ورزقان با 8 درجه سانتی گراد خنک‌ترین شهر استان به ثبت رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.