جشنواره فروشگاه و برند "مد خاص" به مناسبت ششمین سال فعالیت این برند، در تبریز برگزار می‌شود.

جشنواره فروشگاه و برند “مد خاص” برگزار می‌شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا برند مد خاص، برندی نوپا در زمینه مد و پوشاک است که توسط بانوی 26 ساله تبریزی راه‌اندازی شده و قرار است به مناسبت شش ساله شدن این برند جشنواره ای هیجان انگیز برگزار شود.

المیرا قاسم پور، مدیر این برند در این خصوص می‌گوید: جشنواره فروش محصولات مد خاص با قرعه کشی  یک دستگاه گوشی آیفون پرومکس، پنج میلیون وجه نقد و بن خرید به ارزش یک میلیون تومان همراه خواهد بود.

وی می‌افزاید: این برند با حداقل سود در عرصه مدلینگ فعالیت می‌کند و با تلاش بر پوشش نیازهای همه‌ی اقشار جامعه محصولاتی مبتنی بر فرهنگ جامعه تولید می‌کند.

وی در خصوص پیشینه‌ی کاری این برند، می‌گوید: فعالیت در عرصه پوشاک را  با حداقل هزینه و به صورت آنلاین شروع کردم، در سال 95 نیز مرکز فروشگاهی این برند نیز ثبت شد و محصولات این فروشگاه با تکیه بر توان تیم ایرانی تامین شد و ثبت این برند هم سال گذشته در شرکت مادرید استانبول انجام شد.

خانم المیرا قاسم پور، بانوی کارآفرین تبریزی با شناسایی ذائقه شهروندان و استفاده از تولیدکنندگان داخلی و خارجی، در بازار رقابت برندهای پوشاک خارجی که پشت ویترین مغازه‌های ایرانی خودنمایی می‌کند، حضور موفقی داشته و توانسته نظر مشتریان را جلب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.