نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از طولانی شدن پروسه پروژه‌های عمرانی به دلیل بوروکراسی‌های زائد اداری انتقاد کرد.

انتقاد نماینده تبریز از انتقاد نماینده تبریز به دلیل بروکراسی‌های زائد اداری

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا علیرضا منادی در جریان بازدید از پروژه آزاد راه “تبریز-سهند” با بیان اینکه پروژه آزاد راه “تبریز -سهند” از مجلس هشتم آغاز زده شده است، گفت: این آزاد راه به علت نواقص و مشکلات آن، چند سالی بود که پیشرفت کندی داشت.

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده است و ما هم پیگیر آن بودیم تا جمعیت ۱۵۰ هزار نفری شهر جدید سهند برای رفت و آمد به تبریز در رفاه و آسایش باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر سهند، وی تاکید کرد: تکمیل شدن این آزاد راه از آرزوهای دیرینه مردم منطقه بوده و ارتباط اهالی شهر جدید سهند، اسکو و روستاهای اطراف با تبریز را تسهیل خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در ادامه این بازدید، گفت: بیش از ۴۵ درصد تملک این پروژه در دو سال اخیر انجام شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری معاون وزیر و رئیس شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و همچنین پیگیری‌های روزانه و بازدیدهای استاندار و نمایندگان و مسئولان، این پروژه در طول دو سال گذشته به هیچ عنوان مشکل مالی نداشته ومتوقف نشده است.

عباس مصطفوی خاطرنشان کرد: فقط ۱.۵ کیلومتر مسیراز آسفالت نشده و از پل‌های خاص این پروژه، تمامی پل‌ها به خصوص پل‌های کرجان و اسنجان باتمام رسیده است و پل اندیشه نیز با پیشرفت ۸۵ درصدی ظرف یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.