مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: بسته نقدی کمک معیشتی برای 1059 نفر از کارگران مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی پرداخت شد.

پرداخت کمک نقدی برای 1059 کارگر مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی تبریز

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، ایمان غنی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تعطیلی 45 روزه اتوبوسرانی به‌دلیل جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا و بیکارشدن رانندگان بخش خصوصی و کارگران مسیر تندرو در این مدت، بسته‌های نقدی کمک معیشتی به آنان پرداخت شد.

وی بیان کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر و حمایت شهردار، برای 919 نفر از رانندگان و کمک رانندگان بخش خصوصی و 140 نفر از کارگران مسیر تندرو مبلغ پنج میلیون ریال به‌صورت بلاعوض پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، وی همچنین افزود: یکی دیگر از اقدامات شرکت جهت حمایت و پشتیبانی از بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل بخش خصوصی اعطای تسهیلات ویژه بانکی با همکاری بانک شهر است.

غنی‌زاده ادامه داد: میزان تسهیلات اختصاص یافته برای هریک از بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل درونشهری تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در بانک شهر مشخص و با تکمیل پرونده تسهیلات به شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی و بهره برداران اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.