مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های دوکابین مسیر تندرو (بی.آر.تی ) روزانه ۱۵۰ هزار نفر را در سطح این شهر جابجا می‌کنند.

اتوبوس‌های مسیر تندرو تبریز روزانه ۱۵۰ هزار نفر را جابجا می‌کنند

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا، ایمان غنی زاده، در گفت و گو با اشاره به فعالیت حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در مسیر تندرو تبریز افزود: فعالیت این اتوبوس ها در این مسیر نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و کاهش آلودگی هوای شهر و مدیریت هزینه و زمان برای شهروندان ایفا می کند.

وی با تاکید بر لزوم رفع برخی ایرادات و نواقص های باقیمانده مسیر تندرو(BRT) اظهار داشت: هم اکنون ایراداتی در سیم بکسل های جداکننده مسیر، نرده ها، سقف سایه بان ها و کف سازی محل استقرار مسافر، رمپ های سایه بان ها، جداول، قرنیزها و حفاظ ها بخصوص در ورودی و خروجی ها و روشنایی ایستگاه ها وجود دارد که لازم است تا اقدامات فنی و اجرایی برای رفع آن ها در فصل کاری سالجاری توسط مناطق دهگانه شهرداری و با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز انجام شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با قدردانی از تلاش معاونت محترم فنی و عمرانی شهرداری تبریز و شهرداران مناطق دهگانه در کف سازی و آسفالت ایستگاههای مسیر تندرو (BRT) گفت: با همکاری معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران شهرداری تبریز هم اکنون مشکل زیرسازی ایستگاههای مسیر تندرو رفع شده است.

غنی زاده، ادامه داد: امید است موضوع نگهداری و تعمیرات( نت) برای مدیریت هزینه در اولویت کاری شهرداری های مناطق دهگانه قرار گیرد و شهرداری ها به نگهداری تاسیسات و ابنیه مسیر BRT و رفع معایب این مسیر بیش از پیش توجه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.