حاج محمد مرتضوی مرد خوشنام اتاق تجار تبریز به دیار باقی شتافت

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حاج سید محمد مهدیزاده مرتضوی مرد خوشنام حوزه اقتصاد و تجارت آذربایجان به دیار باقی شتافت.

به گزارش خبرنگار ما زنده یاد مرتضوی متولد 1325 در خانواده اصیل کسب و پیشه تبريزي متولد شد و همزمان کار در بازار لیسانس مدیریت بازرگانی را از انستیتو وقت بازرگانی کشور اخذ کرد و قبل از انقلاب شهردار باسمنج شد و پس از انقلاب بعنوان کارشناس ارشد گمرگات کشوری انجام وظيفه کرد و سالها ریاست گمرگ تبریز؛ ناظر گمرکات استانهای آذربایجان و خوزستان را عهده دار بود و کارشناسان اقتصادی و گمرکی خاطرات خوشی از آن انسان کار و تلاش و عمل و پاکدست در ذهن دارند.

وی پس از بازنشستگی سالها قایم مقام اتاق بازرگاني؛ صنایع و معادن و کشاورزی تبریز را عهده دار بود و در توسعه صنعت و تجارت و برپایی همایش ملی توسعه صادرات و حل و فصل مشکلات اعضا اتاق نقش موثری داشت. مرحوم سید محمد مرتضوی در راه اندازی ماهنامه الفبای اقتصاد آذربایجان نیز بعنوان مشاور در انتشار آن کار ساز بود. وی صبح پنج شنبه هفتم شهریور ماه جاری بدلیل کسالت به دیار باقی شتافت.

رييس سابق خانه مطبوعات تبریز و جمعی از روز نامه نگاران حوزه اقتصادی با گرامیداشت یاد و خاطره آن سفر کرده عزیز؛ با آرزوی غفران اللهی این ضایعه را به تجار و بازرگانان تبریزی و به ویژه به فرزند ارشد آن مرحوم اقای سید عطا اله مهدی زاده مرتضوی صاحب امتیاز و مدیر مسؤل الفبای اقتصاد اذربایجان تسلیت گفتند.

لازم به ذکر است مراسم تشییع جنازه آن مرحوم ساعت یازده صبح فردا جمعه هفتم شهریور در وادی رحمت برگزار میشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.