آغاز اجرای طرح های غنی سازی فراغت بانوان با ورزش

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت بانوان با ورزش خبر داد.

لیلا جاویدان افزود: در حال حاضر مقدمات اجرای این طرح در آذربایجان شرقی شروع شده است و طی آن بانوان ورزشکار در حوزه های مختلف در شرایط کرونایی موجود به صورت آنلاین و مجازی از آموزش های مربوطه بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: این طرح به صورت مجازی و در صورت امکان به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد کرونای استان و با همکاری هیات های ورزشی روستایی عشایری، همگانی، ووشو و اداره کل آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

جاویدان اضافه کرد: اجرای طرح از پنجم دی ماه سال جاری آغاز می شود و در بخش های مختلف پیگیری خواهد شد.

وی یادآوری کرد: طرح مهارت های دفاع از خود بر پایه تکنیک های رشته ورزشی تای چی ووشو، جشنواره فراغت زنان با ورزش، المپیاد استعدادیابی دختران روستایی، طرح ملی پارک گام و جشنواره فرهنگی ورزشی دا ویژه روستاییان از جمله رئوس اجرای این طرح خواهد بود.

جاویدان، توجه به جسم سالم به ویژه در میان بانوان در شرایط کرونایی موجود را اجتناب ناپذیر خواند و گفت: در این شرایط سخت که بانوان اغلب در خانه مانده و از ورزش های عمومی محروم هستند، باید نسبت به فعالیت های ورزشی در خانه و به صورت مجازی علاقه نشان داده و اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.