افزایش ظرفیت بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین مراغه

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: ظرفیت بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین (علیه السلام) مراغه از ۱۱ تخت به ۳۲ تخت افزایش یافت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) در کنار سایر مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان به ارائه خدمات مربوط به کنترل بیماری کرونا مشغول بوده و با هدف رسیدگی بهتر به مبتلایان، ظرفیت پذیرش بیمار در بخش‌های ویژه آن از ۱۱ تخت به ۳۲ تخت افزایش یافته است.

اصغر تنومند افزود: از ابتدای شیوع این بیماری به ۹ هزار و ۱۵۵ بیمار سرپایی و سه هزار و ۲۳۸ مورد بستری کرونا، خدمات ارائه و ۱۱ دستگاه ونتیلاتور به تجهیزات بیمارستان اضافه شده است.
وی اضافه کرد: این بیمارستان در حالی به عنوان مرکز درمانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شهرستان شناخته می‌شود که ارایه خدمات به سایر بیماران نیز ادامه دارد.
ارائه خدمات به ۲ هزار و ۱۴۶ بیمار قلبی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه گفت: امسال ۲ هزار و ۱۴۶ بیمار قلبی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهرستان خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.
تنومند اظهار داشت: از این تعداد بیمار بیش از یکهزار و ۳۰۰ نفر تحت عمل جراحی آنژیوگرافی، استنت‌گذاری و بالن‌گذاری قرار گرفته‌اند و به ۲ هزار و ۳۵۸ نفر خدمات آنژیوگرافی، استنت‌گذاری قلب، بالن‌گذاری و بستری‌های تخصصی ارائه شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.