تعطیلی آرامستان مراغه در لیله‌الرغائب

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: امسال لیله الرغائب(اولین شب جمعه ماه رجب) به علت شرایط کرونایی آرامستان گلشن زهرا (س) شهرستان تعطیل بوده و هیچگونه مراسمی برای جلوگیری از تجمع مردم برگزار نخواهد شد.

 سیدعلی موسوی روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه اظهار داشت: عدم برگزاری مراسم لیله الرغائب در شرایط فعلی شیوع بیماری کووید ۱۹ توصیه می شود و باید در تمامی مراسم از تجمع پرهیز کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی و قرمز برخی از شهرستان ها در کشور زنگ خطر برای تغییر وضعیت مراغه نیز به صدا درآمده است.

فرماندار مراغه گفت: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا موجب افزایش آمار بیماری کووید۱۹ در شهرستان شده است.

وی افزود: برگزاری مراسم عروسی و مجالس ترحیم در مناطق شهری و روستایی و دورهمی خانوادگی از اصلی ترین دلایل افزایش آمار در مراغه است.

موسوی ادامه داد: برخی ادارات و ارگان ها بدون کسب جواز از ستاد کرونای شهرستان اقدام به برگزاری مراسم می کنند که درصورت تکرار و مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین بازارهای هفتگی و روزانه در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا تعطیل خواهند شد و دستگاه های متولی موظف به کنترل بازار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.