سفر به تبریز در ایام کرونا ممنوع شود

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار تبریز گفت: این مجموعه هیچ برنامه ای برای پذیرش مسافران نوروزی ندارد.

ایرج شهین باهر در جلسه ستاد مبارزه با کرونای تبریز، با بیان اینکه باتوجه به عادی انگاری مردم و شیوع کرونای انگلیسی و از طرفی نزدیک بودن ایام عید نگرانی‌های زیادی در مورد همه گیری دوباره کرونا وجود دارد، اضافه کرد: عادی شدن دورهمی فامیلی و دید و بازدید عید می‌تواند در شیوع این بیماری بسیار موثر باشد.

وی تشریح کرد: ممنوعیت تمامی استان‌ها و شهرهای گردشگر پذیر و سفید اعلام شدن وضعیت تبریز برای مسافرت، باعث خواهد شد که تمامی مسافران سطح کشور و یا حداقل تبریزی‌های ساکن تهران و سایر شهرها، تبریز را به عنوان مقصد مسافرت در نظر بگیرند که بعد از ایام عید با موج شدیدی از شیوع این بیماری مواجه شده و این وضع غیر قابل کنترل خواهد بود.

 وی با بیان اینکه از ستاد مبارزه با کرونا درخواست دارم ممنوعیت تردد به تبریز را نه بر اساس رنگ، بلکه با موضوع تعطیلات عید مصوب کند، افزود: شهر تبریز از آمادگی لازم برای مسافر پذیری برخوردار نیست و از هموطنان عزیز درخواست می‌کنم برنامه‌ای برای سفر به تبریز نداشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.