خدمت بی منت به خلق خدای و هم‌نوعان، زمان و مکان نمی‌شناسد

عصر آزادی آنلاین/ مریم خدابخش،

به بهانه گرامی‌داشت روز جهانی هلال احمر، صلیب سرخ، صلح و دوستی، آتش نشان: سخت بر این باورم، فرشتگان خدائی از جنس انسان را نمی‌توان محصور و محدود به القاب، واژه‌ها، زمان و مکان نمود. زیرا آنان با نقش‌آفرینی در لحظه‌های بسیار حساس حیات و زندگی رو به تکامل و عمل به ارزش‌های والای انسانی و تلاش برای زیباسازی دنیای انسانیت، اندیشه و تفکر متعالی خود، معنای دیگر بر واژه‌های زیبا و برجسته دنیای صلح و دوستی بخشیده‌اند، گاه در قالب نیرو‌های امداد و سوانح، گاه در قالب نیروهای آتش نشان، گاه در قالب نیروهای اورژانس، کادر درمان و ….، و گاه در چهره یک انسان عادی خدمت رسان به تمام معنا، از خود گذشته و ایثارگر در دنیای انسانیت و بشریت. از این‌رو، برای این قلم شکسته، هر ثانیه از روز حیات و تاریخ، روز جهانی صلیب سرخ، صلح و دوستی، آتش نشان و اورژانس و معنا بخشان واقعی «خدمت بی منت به خلق خدا و همنوعان‌» است و بس. زیرا فرشتگان نجات بخش در هر لباس و چهره انسانی که باشند، محدود و محصور به زمان و مکان، القاب و واژه ‌ها نبوده ‌اند، نیستند و نخواهند بود. چرا‌که خدمت بی منت به خلق خدای و هم‌نوعان؛ زمین، زمان و مکان نمی‌شناسد و فرشتگان خدائی را نمی‌توان محصور در این القاب و واژه‌ها ساخت. از این‌رو، با ایمان قلبی اعتراف می‌کنم هر ثانیه از روز حیات و تاریخ در حال ثبت، روز فرشتگان خدائی از جنس انسان، و واقعاً انسان است و بس. فرشتگان خدائی و از جان گذشتگان، ایثارگران ملبّس به جامه هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، پاکبان، معلم، کارگر، معماران و جهادگران گمنام دنیای انسانیت و آموزگاران خدمت بی منت به خلق خدای و همنوعان در بند گرفتاری و چشم در راه حیات دوباره، هر روز تان روز صلح و دوستی باشد و هر ثانیه از عمر گهربارتان خجسته.

وجود کیمیاگرتان سلامت، تندرست و سرشار از انرژی باشد و اندیشه، تفکر خدائی و انسانی تان جاری و ساری در بطن و متن زمان و جامعه انسانی باشد و گام های متعالی و مثبت تان مستحکم تر از پیشین تان، اجرتان با خالق یکتا، نام و یاد عزیزتان زنده و جاوید در تاریخ، دنیای انسانیت و بشریت، دل‌ها و اذهان ‌مان.
آرزومند بهترین توفیقات الهی برای تک تک جهادگران و تلاشگران هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، کادر درمان و تک تک نیروهای صادق و خادم خدمات رسان.
تلاشگران مجموعه رسانه ای عصر آزادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.