وزارت نیرو درخصوص سهمیه‌بندی برق استان‌ها تجدیدنظر کند

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی از تاکید استاندار استان بر تجدیدنظر وزارت نیرو درخصوص سهمیه‌بندی میزان برق مصرفی، در جلسه امروز بررسی مشکلات آب و برق استان خبر می دهد.

محمدرضا پورمحمدی در این جلسه، با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق و آب در استان، گفت: متاسفانه بسیاری از استان‌های کشور با این مشکل مواجه هستند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازگشت به حالت عادی باشیم و همراهی همه بخش‌ها، لازمه عبور از شرایط فعلی است و تمام دستگاه‌های مسئول باید برای بهبود وضعیت و جلوگیری از مشکلات بیشتر همکاری کنند.

وی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر کاهش مصرف برق در واحدهای تولیدی و صنعتی، اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکنون همکاری خوبی در مدیریت مصرف برق داشته‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: قطع برق در مراکز حساسی مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید اقدامات لازم برای تامین برق در مواقع اضطراری در این مراکز انجام شود.

وی هم‌چنین از مردم استان خواست تا در مصرف برق، صرفه‌جویی کنند.

در این نشست مقرر شد با هماهنگی و همفکری تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان، نحوه همکاری بخش صنعت و تولید برای صرفه‌جویی در مصرف برق مشخص شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.