ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر از امروز تا ۱۵ روز آینده ممنوع شد

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر بنا به دستور ستاد مقابله با کرونای تبریز تا ۱۵ روز آینده تعطیل است.

با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از امروز دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۱ به مدت ۱۵ روز ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیرهای پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه‌های موجود در مرکز شهر به شرح ذیل خدمات رسانی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و (اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

 اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرهاو بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.