فرمانده سپاه امامت تبریز در پیامی به مناسبت روز خبرنگار؛ خبرنگاران، وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در یک پیام ویژه روز خبرنگار را فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته ای دانست که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
سرهنگ پاسدار پور اسماعیل گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
وی افزود: به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس» بر همین اساس حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را می توانیم مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.
پور اسماعیل اضافه کرد: بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.
وی تاکید کرد: بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
وی در خاتمه از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه اصحاب رسانه را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزو کرد و خاطرنشان کرد: سالروز شهادت شهید عرصه قلم و رسانه، شهید صارمی، «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز آذربایجان شرقی و کشور تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.