دستگیری سارقان خانه باغ های مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: باند چهار نفره سارقان خانه باغ‌ها با ۶۴ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر و انهدام شدند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سرهنگ محمد جلیلیان روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش سرقت از خانه باغ ها در سطح شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که ۲ نفر سارق و ۲ نفر مالخر بودند در مخفی گاهشان در یکی از شهرهای مرند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خاطرنشان کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهمان به ۶۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در سطح شهرستان اعتراف کردند که در این راستا مقدار زیادی از اموال مسروقه از سارقان کشف شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان به خصوص صاحبان خانه باغ ها توصیه کرد به هشدار های پلیسی در این زمینه توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در سریعترین زمان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.