برد سزاوارانه تراکتور

تیم تراکتور در روزی که مستحق پیروزی با چند گل بود، برابر مهمانش به برتری دو بر صفر دست یافت.
عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور عصر امروز در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی تبریز واقع در بنیان دیزل برابر تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفت که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تراکتور به اتمام رسید.
اولین گل این بازی در دقیقه 14 بازی توسط رضا دهقانی از شوتی راه دور به دست آمد. گل دوم تراکتور هم با پاس زیبای سعید واسعی و ضربه دقیقه سامان نریمان جهان در وقت های تلف شده به ثمر رسید.
در این بازی تراکتوری ها فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشتند که درخشش دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان مانع از گل دوم تیم مهمان شد.
تیم نفت مسجد سلیمان هم حریف آسانی نبوده و در چند نوبت فرصت گلزنی داشت که درخشش دروازه بان جوان تراکتور مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.
در پایان این بازی با برتری تیم تراکتور به اتمام رسید تا سرخپوشان تبریزی با سولدو دومین برد خود را کسب کرده و 11 امتیازی شوند.
در این بازی سیدعلی داور مسابقه اکبر ایمانی و پیمان بابایی از تراکتور و مسلم مجدمی و میرهادی میرجوان از تیم نفت مسجد سلیمان را با دادن کارت زرد جریمه کرد.
نکته قابل ذکر در مورد این بازی می توان به حضور دروازه بان چهارم این تیم در ترکیب اشاره کرد. به دلیل مصدومیت اخباری، عملکرد نه چندان مطمئن سالاری در دو بازی گذشته و مورد قبول نبودن سیف احمدی، سولدو سرمربی تراکتور مهدی حقیقت دروازه بان چهارم تیم تراکتور را در ترکیب تیم قرار داده بود.
هدایت تیم نفت مسجد سلیمان برعهده فراز کمالوند سرمربی سابق این تیم بود که 3 ماه پیش از سمت خود استعفا داد. همچنین جاسم کرار و میثم نقی زاده از این تیم سابقه بازی در فوتبال تبریز را دارند.
ترکیب تیم تراکتور در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان: مهدی حقیقت، سیدابوالفضل رزاق پور، هادی محمدی، عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی(از دقیقه 68 علی دشتی)، رضا دهقانی(از دقیقه 79 محمد قادری)، عبدالله ناصری و محمدعباس زاده(سعید واسعی از دقیقه 75)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.