برگزاری آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تبریز

آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در تبریز برگزار شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد گفت: ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی کنشگری در فضای مجازی را می‌طلبد.

ترویج مکتب شهید سلیمانی، گام بلند در راستای صیانت از شعائر، آرمان‌ها و اهداف انقلاب و اسلام است و در این زمینه باید هنرمندان، شعرا و مداحان و اهل قلم وارد میدان شده و آثار فاخر از خود به یادگار بگذارند.

رسالت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج و گسترش مکتب شهد سلیمانی را بسیار خطیر است.

باید توجه داشت که انتقال این مکتب ناب اسلامی و انقلابی به نسل‌های جدید و جوان و آینده بدون داشتن استراتژی مناسب و هدفمند در فضای مجازی ممکن نیست و در این زمینه باید فعال‌تر عمل کرد.

شناساندن این مکتب منوط به فعال‌تر شدن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است و امروز تولید فرآورده‌های دیجیتالی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه‌های روانی دشمنان است و اگر در این زمینه تعلل کنیم نمی‌توانیم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

با توجه به ویژگی‌های شهید سلیمانی وی به عنوان قهرمان ملی ایرانیان است.

امنیت امروز مرز‌های ایران اسلامی مدیون دلاوری‌ها و رشادت‌های سربازان اسلام همچون شهید سلیمانی است و باید قدردان این شهید والامقام باشیم.

ترویج مکتب بدون گفتمان حاصل نمی‌شود و گفتمان شهید سلیمانی، مقاومت و انقلابی گری است و او در سراسر زندگی خود نشان داد که به مقام، پست و دنیا فکر نمی‌کند؛ به واقع او مرد میدان جنگ و مخلص بود و در راه خدا از تمام هستی خود عاشقانه گذشت.

روز ۱۳ دی به عنوان یکی از یوم الله‌های دوران انقلاب اسلامی است.

طی این سال‌ها دشمنان به سرگردگی آمریکای جنایتکار با انواع دسیسه‌ها و ترفند‌ها سعی در به زانو در آوردن نظام داشته اند که هر بار دست الهی مانع شده و جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود همچنان ادامه می‌دهد.

همه جهانیان در روز شهادت سردار سلیمانی فارغ از هر گونه گرایش سیاسی، مذهبی و اجتماعی داغدار شده و متحد و یکپارچه از جنایت‌های استکبار و آمریکا اعلام انزجار کردند و این گردهمایی امت اسلام در ایران، سوریه و عراق و سایر کشور‌ها نشان داد که آزادی خواهان جهان حول محور حق در مبارزه با باطل متحد هستند.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم از شهید سلیمانی به عنوان مالک اشتر و سرباز واقعی ولایت نام برد که پس از سپری شدن دو سال از شهادت وی، تمامی آزادی خواهنان جهان به او افتخار می‌کنند و عزت و شرف خود را مدیون این شهید می‌دانند.

شهید سلیمانی با شهادت خود موجب تنفر جهانیان از استکبار جهانی و افتخار مسلمانان شد و اتحاد جهان اسلام حاصل این شهادت است.

نظیر این مراسم در شهر‌ها و بخش‌های مختلف آذربایجان شرقی در حال برگزاری است و مردم این خطه از کشورمان یاد و نام اسطوره جهانی مقاومت را گرامی داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.