زمان تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام مشخص شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ، پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام در تبریز خاکسپاری می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این مراسم معنوی و با شکوه بیان کرد: طبق برنامه های زمان بندی شده، قرار است ساعت ۱۰ صبح فردا/پنجشنبه/ مراسم تشییع پیکر مقدس این شهدا، از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز برگزار شود.

وی توضیح داد: بعد از مراسم تشییع و مدیحه سرایی، با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور استان، مراسم اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان نیز اقامه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه برگزاری این مراسم باشکوه و معنوی، بر عهده خدمتکاران سپاه ناحیه امامت تبریز است، اشاره کرد: پس از مراسم تشییع در تبریز، از ساعت ۱۴:۳۰ با سخنرانی سردار اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا و با حضور مردم شهید پرور منطقه مایان، مراسم تشییع از مقابل مسجد جامع مایان برگزار می شود و این سه شهید در محل یادمان شهدای گمنام مایان خاکسپاری خواهند شد.

سرهنگ حسین پور افزود: پیکر پاک این سه شهید گمنام که از مناطق عملیاتی شرق بصره، جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده است، دیروز با استقبال مسئولین استانی، مردم ولایت مدار و خانواده معظم شهدا، از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، به این شهر منتقل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.