تبدیل تبریز به دومین تولیدکننده کمک فنر خودرو‌های سواری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تبدیل تبریز به دومین تولیدکننده کمک فنر خودرو‌های سواری تا ۶ ماه آینده خبر داد.
به گزارش عصر آزادی آنلاین، صابر پرنیان که به همراه معاون امور صنایع سازمان از واحدهای صنعتی حوزه قطعات و تجهیزات خودرو بازدید می کرد، اظهار کرد: با راه اندازی فاز دوم شرکت دانش بنیان پارت صنعت که تولیدکننده قطعات جلوبندی خودرو است، تبریز در 6 ماه آینده تبدیل به دومین تولیدکننده کمک فنر خودروهای سواری خواهد شد.
وی ادامه داد: واحد یاد شده با استقرار در محل جدید و اختصاص زمین در شهرک صنعتی بعثت زمینه ساز اشتغال بالای جوانان تحصیلکرده دانشگاهی و نخبگان علمی شده و به پشتوانه توان فنی و تخصصی مهندسین و شاغلین خود پیشرفت های قابل ملاحظه ای خواهد داشت تا تبدیل به مجموعه پرافتخار شود.
صابر پرنیان بر آمادگی کامل مجموعه صمت استان در حمایت از تولیدکنندگان بویژه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی تاکید کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه بازدید های میدانی خود از ظرفیتهای صنعتی و معدنی استان از واحد تولیدی کابل وران سازنده قطعات برقی و سیم کشی خودرو بازدید کرد.
بازدید از واحد کنونی و طرح توسعه شرکت کولیس تولیدکننده قطعات خودرو نیز از دیگر برنامه‌های میدانی پرنیان بود. با اجرایی شدن طرح توسعه این واحد صنعتی ظرفیت تولید آن تا چهار برابر افزایش می‌یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.