راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز به صورت حضوری برگزار می‌شود

راهپیمایی اولین روز جهانی قدس در تبریز و سایر شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز پنج شنبه در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم روز جهانی قدس در تبریز با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از طرف حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: این روز یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و مسلمانان جهان در این روز، فریاد حمایت از مظلوم و محکومیت ظالم را سر می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین میکائیل اسکندری با بیان وضعیت کنونی سلامت عمومی جامعه، افزود: با تزریق واکسن کرونا توسط اکثریت مردم، وضع سلامت عمومی مردم رو به بهبود بوده و همین امر مسئولین شورای هماهنگی را بر آن داشته تا راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را به صورت حضوری و فیزیکی و با شکوه و عظمت هرچه تمام تر برنامه ریزی نمایند.

وی از تمام دستگاه‌های عضو مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان درخواست کرد تا با تمام توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، از حجت الاسلام و المسلمین تقوی، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس تبریز نام برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.