برگزاری ورکشاپ هنری در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

توانخواهان کهریزکی به مناسبت هفته بهزیستی دو ورکشاپ مجزا را برگزار کردند.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، توانخواهان و معلولان هنرمند کهریزکی، به مناسبت هفته بهزیستی با استفاده از هنر دست خود ورکشاپ های رنگ آمیزی و کارگاه نقاشی را برگزار کردند.

فروتن کارشناس هنری مرکز معلولان آسایشگاه گفت: ورکشاپ های رنگ آمیزی با حضور توانخواهان شبانه روزی و روزانه معلولان یاس به مناسبت هفته بهزیستی با هدف افزایش تمرکز و کنترل و مهار افکار منفی در بین توانخواهان برگزار شد، تا آنها بتوانند با رنگ آمیزی، افکار منفی را از خود دور و افکار مثبت را جایگزین آن کنند.زیرا رنگ آمیزی می تواند مشغول ترین ذهن ها را آرام سازد. محققان دانشگاه  جانز هاپکینز و مولفان مجله یوگا رنگ آمیزی را به عنوان نوعی مدیتیشن به تمامی بزرگسالان توصیه می کنند.

 وی در ادامه اضافه کرد: ورکشاپ کارگاه نقاشی هم با هدف افزایش مهارت کنترل و تعادل دست و مغز برگزار شد تا توانخواهان با نقاشی کردن، مهارت حرکتی و روانی خود را افزایش دهند.

مددجویان، توانخواهان و معلولان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، همواره با هنر دستان خود، ورکشاپ های هنری در کهریزک را برگزار کرده و هنر دستان خود را در نمایشگاه های هنری به فروش می رسانند.

در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز انواع هنرهای دستی، تجسمی به مددجویان و توانخواهان آموزش داده می شود و هنرجویان بعد از فراگیری آن، می توانند آثار هنری دست ساخته خود را برای خودشان به فروش برسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.