میزبانی تبریز در حد جهانی بود

نماینده روسی فدراسیون جهانی ترای اتلون گفت: از سطح برگزاری مسابقات کاپ آسیایی دو اتلون در تبریز بسیار شگفت زده شدم و تمامی امکانات لازم برای برگزاری رویداد‌های بین المللی در تبریز وجود داشت.
عصرآزادی: الکسی کالنین، نماینده فدرایسون جهانی ترای اتلون که در مسابقات کاپ بین‌المللی دو اتلون 2022 تبریز حضور داشت، در خصوص میزبانی تبریز گفت: از مسئولان برگزاری این رقابت ها باید قدردانی کنم چرا که سطح برگزاری این رقابت ها در حدی بود که شگفت زده شدم و مسابقاتی در حد جهانی برگزار شد.
وی در خصوص عدم استقبال ورزشکاران خارجی در این مسابقات گفت: متاسفانه به دلیل مسائل مربوط به ویزا ورزشکاران زیادی از کشور‌های مختلف در این رقابت‌ها نتوانستند حضور یابند. در برخی از کشورهای آسیایی هم به دلیل شرایط کرونایی محدودیت‌های زیادی برای خروج از کشور وجود دارد که باعث عدم استقبال ورزشکاران از رویدادهای بین‌المللی می شود.
نماینده روسی فدراسیون جهانی در پایان گفت: عدم حضور ورزشکاران مختلف در این رقابت‌ها تاثیر چندانی ندارد و ورزشکاران ایرانی در حد استاندارد‌های جهانی هستند و تمامی امکانات لازم برای برگزاری رویداد های بین‌المللی در تبریز وجود داشت.
کین کو، ورزشکار اهل سنگاپور که برای حضور در مسابقات دو اتلون به تبریز آمده بود، در خصوص این رقابت‌ها گفت: هدف از حضورم در این رقابت‌ها این بود که خودم را در رقابت‌های بین‌المللی ارزیابی کنم.
وی در ادامه افزود: ورزشکاران ایرانی از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند و تمایل داشتم در این رقابت‌ها شرکت کنم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.