ثبت یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در کشور

به گزارش عصر آزادی آنلاین و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۳۴ نفر ماند.

از روز گذشته(پنجشنبه) تا امروز جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۶۰ نفر رسید و تاکنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۲۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۸۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۷۶۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۹۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۸۹ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نبوده اما سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ اولین روز صفر شدن مرگ کرونایی در ایران پس از ۲۸۱ روز از شیوع ویروس کرونا در کشور بوده و در روزهای ۱۱ و ۲۴ آبان و روزهای چهارم تا نهم آذر ماه نیز روزهای بدون فوتی کرونا تداوم یافته است.

کرونا از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ در کشور شایع و واکسیناسیون سراسری نیز از ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.