بی‌پنالتی‌ترین تیم لیگ برتر/ زوج طلایی تراکتور در خط حمله

عصرآزادی/ سرویس ورزشی: تیم تراکتور در لیگ برتر فوتبال کشور در نیم فصل اول 17 گل به ثمر رساند.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: باورش سخت است که تیم در 15 بازی حتی یک بار هم از سوی داوران مستحق گرفتن یک ضربه پنالتی نشده است، اما آمار این واقعیت را نشان می‌دهد که تراکتور در نیم فصل اول حتی یک ضربه پنالتی هم کسب نکرده است.
17 گل زده عملکرد تیم تراکتور در 15 بازی است. بیشترین گل‌زده در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به 3 گل زده و در مصاف با تیم‌های هوادار، مس رفسنجان، مس کرمان و نساجی هم تراکتور موفق به گلزنی نشده است.
تنها هت‌تریک تراکتور در نیم فصل توسط محمد عباس‌زاده در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان صورت گرفت. وی اولین گل تراکتور در فصل جدید را هم برابر گل‌گهر به ثمر رساند که برای شکست کافی نبود.
سریع‌ترین گل تراکتور در دقیقه 3 توسط محمد عباس‌زاده در بازی مقابل آلومینیوم اراک حاصل شد. اما تا دل‌تان بخواهد تراکتور گل دیرهنگام داشت. گل دقیقه 97 رضا اسدی مقابل ذوب آهن برای فرار از شکست خانگی، گل 3 امتیاز دقیقه 94 رضا اسدی برابر نفت آبادان، گل دقیقه 93 اسدی برابر آلومینیوم اراک و گل دقیقه 91 عباس‌زاده برابر نفت مسجد سلیمان که پیروزی تراکتور را تثبیت کرد.
7 بازیکن برای تراکتور گلزنی کردند که محمد عباس‌زاده با 6 گل و رضا اسدی با 3 گل زده بهترین مهاجمان تراکتور بودند. آقاجان پور و محمد قنبری 2 گل، هادی محمدی، کاوه رضایی، محمدرضا عباسی یک گل زده و یک گل تراکتور هم توسط مدافع حریف در بازی با سپاهان ثبت شد.
جالب اینکه در نیم فصل اول هیچ پنالتی برای تراکتور گرفته نشده و این تیم گلی را از نقطه پنالتی به ثمر نرسانده است.
در پاس‌های گل ریکاردو آلوز با آمار خیره کننده و با 8 پاس گل بهترین پاسور لیگ است. گوستاوا، رزاق پور، سید حسینی و سجاد دانایی هر کدام یک پاس گل برای تیم تراکتور داده‌اند.
اسدی 3 گل برای تراکتور زده که هر 3 گل در وقت های تلف شده بازی بوده است.
و بالاخره اینکه تیم تراکتور از 17 گل زده خود، تنها 5 گل در نیمه نخست به ثمر رسانده و در نیمه دوم آمار گلزنی تیم تراکتور 12 گل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.