هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی رتبه نخست کشور را کسب کرد

با اعلام فدراسیون ترای اتلون جمهوری اسلامی ایران هیات ترای اتلون استان آذربایجان شرقی رتبه نخست این فدراسیون را در سال 1401 کسب کرد.
عصرآزادی آنلاین، با اعلام فدراسیون ترای اتلون جمهوری اسلامی ایران هیات ترای اتلون استان آذربایجان شرقی رتبه اول این فدراسیون را در سال 1401 کسب کرد.
مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ترای اتلون کشور گفت: هیات ورزش های سه‌گانه استان آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد سال 1401 ، رتبه برتر را بین هیات‌های سراسر کشور کسب کرد.
رشته سه‌گانه، یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله ورزش استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌ سواری و دو است و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند؛ ورزش سه‌گانه از سال ۲۰۰۰ در هر دو بخش مردان و زنان وارد مسابقات المپیک شد.
گودرزی اضافه کرد: هیات ترای اتلون استان آذربایجان شرقی با کسب بیشترین امتیاز در شاخص‌های توسعه و تعمیم رشته، آموزش، استعدادیابی، مسابقات، اردوها، جذب منابع و انجام تکالیف قانونی در جایگاه نخست کشور قرار گرفت.
رنجکش رئیس هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی نیز گفت: رشته ورزشی سه‌گانه ظرفیت خوبی در استان آذربایجان شرقی دارد و باید با نگاه توسعه محور این استعدادها شناسایی شود.
وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش سه‌گانه نگاه ویژه‌ای به استان‌ها دارد، ابراز امیدواری کرد که استان آذربایجان شرقی بتواند الگوی توسعه محور خوبی در این عرصه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.