سابقه حضور بازیکنان عراقی در فوتبال تبریز/ از جاسم کرار پرحاشیه تا صفا هادی بدون حاشیه

‌عصرآزادی آنلاین: فوتبال تبریز تا کنون شاهد حضور 4 بازیکن عراقی بوده که 3 بازیکن در تیم تراکتور و یک بازیکن در تیم شهرداری تبریز بازی کرده اند.
کرار جاسم
مشهورترین عراقی که به فوتبال تبریز پیوست؛ شاید شهرتش با عماد رضا کاپیتان سابق تیم ملی عراق برابری کند. بازیکنی که به صورت تصادفی مورد توجه فراز کمالوند گرفته و از باشگاه الوکره قطر به فوتبال ایران فراخوانده شد.
وی در دو مقطع در تیم تراکتور حضور داشته و در مجموع 70 بازی برای تراکتور در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده و 13 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.
تشویق تماشاگران تراکتور برای شکستن صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام در بازی برابر تیم پرسپولیس در سال 1390 نقطه تاریک حضور وی در تیم تراکتور بوده و گلش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی از پشت محوطه 18 قدم که منجر به پیروزی تیم تراکتور شد را هم می‌توان نقطه عطف عملکردش در تراکتور ذکر کرد.
علا عبدالزهره
علا عبدالزَهْره بازیکن فوتبال اهل عراق است که سابقه حضور در تیم تراکتورسازی تبریز و مس کرمان در لیگ برتر ایران را دارد. وی حضور کوتاه مدتی در تیم تراکتور داشت و تنها 5 بازی برای این تیم انجام داد.
عبدالزَهره در سال ۲۰۱۴ به علت مثبت شدن تست دوپینگش از تراکتورسازی جدا شد و به کشورش بازگشت.
صفا هادی
هافبک دفاعی تیم تراکتور برخلاف جاسم کرار بدون حاشیه بوده و در همین مدت یک سال توانست در قلب هواداران تیم تراکتور جا باز کند.
صفا هادی تابستان سال گذشته به تیم تراکتور پیوست و 18 بازی پیراهن تراکتور را بر تن کرده است، یک گل هم به ثمر رسانده است.
وی در بین هواداران تیم تراکتور از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و لیدر شعار معروف “بیر، ایکی، اوچ” تماشاگران شده است.
دروازه بان عراقی تیم شهرداری تبریز
تیم شهرداری تبریز زمانی که در لیگ دسته یک حضور داشت یک دروازه بان عراقی را جذب کرده بود که برادر عماد رضای معروف بود. عملکرد این دروازه بان معمولی بوده و در نهایت حضورش در فوتبال ایران تنها به یک فصل محدود شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.