بیشترین استقبال هواداران تراکتور در کدام بازی بوده است

تیم تراکتورسازی تبریز در اولین بازی خود در سال جدید رکورد حضور تماشاگران در لیگ بیست و دوم را شکست.
عصرآزادی آنلاین: در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور موفق شد با یک گل از سد سپاهان اصفهان عبور کند.
بیش از 85 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار حضور یافته و شاهد پیروزی تیم شان در این بازی بودند.
اما از آخرین باری که ظرفیت ورزشگاه یادگار امام به صورت کامل پر شده است، 1283 روز می گذشت. در 10 آبان سال 1398 و بازی تراکتور با استقلال که به برتری 4 بر 2 استقلال منجر شد.
با شیوع ویروس کرونا دو سال کامل ورزشگاه های بدون تماشاگر بودند و بعد از آن با ظرفیت 30 درصدی درب ورزشگاه ها به روی تماشاگران گشوده است.
از زمان افتتاح ورزشگاه یادگار امام(ره) ظرفیت این ورزشگاه در 17 بازی به صورت کامل پر شده است.
2 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 15 بازی در لیگ برتر
بیشترین حضور تماشاگران در این ورزشگاه به بازی تراکتور با فجر سپاسی شیراز است که حتی در تپه های مشرف به ورزشگاه هم تماشاگر حضور داشت.
وقتی در نظرسنجی برنامه نود تیم تراکتورسازی بعد از تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران سومین تیم پرطرفدار کشور شد تماشاگران تراکتورسازی به نتیجه این نظرسنجی اعتراض کرده و به طور خودجوش در نخستین بازی خانگی تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور یافتند.
استقبال از این بازی به حدی بود که حتی کوه‌های مشرف به ورزشگاه نیز مملو از تماشاگر بود. این بیشترین میزان حضور تماشاگر در بازی تراکتورسازی بود که بیش از 100 هزار نفر تخمین زده شده بود. در آن زمان چون هنوز در ورزشگاه صندلی نصب نشده بود حضور این رقم در ورزشگاه به صورت فشرده ممکن بود. رکوردی که دیگر  به نظر می‌رسد هیچگاه شکسته نشود. با وجود استقبال خوب تماشاگران بازی سردی بین تراکتورسازی و فجر سپاسی برگزار شد که در تنها موقعیت طول 90 دقیقه شوت راه دور جاسم کرار به تیر دروازه فجر سپاسی برخورد کرد.
4 بازی تراکتور با استقلال، 3 بازی تراکتور با پرسپولیس، 3 بازی تراکتور با سپاهان، 2 بازی تراکتور با فجر سپاسی شیراز، یک بازی تراکتور با استیل آذین، یک بازی تراکتور با ذوب آهن و یک بازی تراکتور با نفت تهران پرتماشاگرترین بازی های خانگی تراکتور در لیگ برتر بوده است.
در لیگ قهرمانان آسیا اولین بازی تراکتور با تیم الجزیره امارات ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد و بار دوم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازی تراکتور برابر النصر امارات 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.