آغاز به کار نمایشگاه آثار راه یافته به دهمین جشنواره ملی خوشنویسی غدیر

نمایشگاه آثار راه یافته به دهمین جشنواره ملی خوشنویسی غدیر در تبریز کار خود را آغاز کرد.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، این نمایشگاه با حضور استاد صندوق آبادی نائب رئیس انجمن خوشنویسان ایران، سیدمحمدحسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید و بزرگان عرصه خوشنویسی افتتاح شد.

در این نمایشگاه آثار خوشنویسان با محوریت حضرت علی (ع) و غدیر به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است دهمین جشنواره ملی خوشنویسی غدیر به منظور بهره گیری از مفاهیم ارزشمند قرآن مجید و عرض ارادت به ساحت مقدس مولای متقیان، امیرمومنان حضرت علی(ع)، بین هنرمندان خوشنویس کشور برگزار شده و اشاعه و ترویج هنر قدسی خوشنویسی و فرهنگ اسلامی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و رقابت سازنده بین هنرمندان، ایجاد زمینه برای علاقه مندی جوانان به هنر و شناسایی و معرفی استعدادهای هنری از اهم اهداف این جشنواره است.

نمایشگاه یاد شده از پانزدهم تا بیست و دوم تیرماه جاری در نگارخانه استاد میرعلی تبریزی و استاد یاسمی خانه فرهنگ تبریز برپاست.

دهمین جشنواره ملی خوشنویسی غدیر کار خود را روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه جاری در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز آغاز کرده و آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواه نیز روز پنجشنبه 22 تیرماه ساعت 17 در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.