جدول نمایش ‌فیلم‌های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در تبریز منتشر شد

جدول نمایش فیلم‌های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» که با محوریت زنان و خانواده برگزار می‌شود،‌ منتشر شد.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، این جشنواره جهت پاسداری از خانواده و ارزش های متعالی زنان از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه در پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش سه‌شنبه بیستم تیرماه ساعت 15 فیلم‌های کوتاه داستانی در قالب یک باکس شامل (اسماء، پرتاب ناگهانی یک فیل، یک حلقه معمولی، تی یره، 323 ماه و چند هفته و چند روز)، ساعت 17 فیلم هوک، ساعت 19 فیلم سرهنگ ثریا و ساعت 21 فیلم مستند واهگ و فیلم مستند دیوارهای نخی اکران خواهد شد.

روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه ساعت 15 فیلم های کوتاه داستانی در قالب یک باکس شامل (اتاق عقد، باشه برای فردا، وضعیت اورژانسی، یک به توان بی‌نهایت و نشنیدن) ساعت 17 فیلم شهربانو، ساعت 19 فیلم اخت‌الرضا و ساعت 21 فیلم مستند چشم‌ها دست‌ها و فیلم مستند گالین به روی پرده نمایش می‌رود.

روز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه نیز ساعت 15 فیلم هیچ کس منتظرت نیست، ساعت 17 فیلم کاپیتان، ساعت 19 فیلم هفت بهار نارنج و ساعت 21 فیلم مستند کل فاطمه و فیلم مستند لوتوس اکران می‌شود.

روز جمعه و در آخرین روز این جشنواره نیز ساعت 17 فیلم‌های کوتاه داستانی در قالب یک باکس شامل (لیلا، مخافظ مادرم، مرگ پروانه،‌جان داد و گجو)، ساعت 19 فیلم مستند مقصد المپیک و فیلم مستند چلچلای سفری و ساعت 21 فیلم بانو اکران می‌شود.

فیلم های جشنواره بین المللی فیلم حوا همزمان با استان های ویژه میزبان جشنواره از ساعت ۱۵ الی ۲۳ نمایش داده خواهد شد و حضور در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.