مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد؛

سهم ۴۵ درصدی صنعت از تسهیلات بانک توسعه تعاون

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی سهم بخش صنعت و تولید را از تسهیلات این بانک طی سال جاری ۴۵ درصد خواند.
مسعود کردستانی در دیدار با محمد جعفر عظمایی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: در طول پنج ماه نخست امسال بالغ بر ۴ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف پرداخت شده است که بیشترین سهم به بخش صنعت اختصاص دارد.
وی با اشاره به ظرفیت بانک توسعه تعاون در حمایت از بخش صنعت اضافه کرد: در حال حاضر این بانک به واسطه سیاست های هیات مدیره تلاش دارد تا بسترهای حمایتی از ایجاد و حفظ اشتغال در صنایع را بیش از پیش فراهم کند که در این راستا نگاه توسعه ای بانک بیش از پیش ظهور و بروز دارد.
کردستانی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری دو جانبه بین بانک توسعه تعاون و اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی شاهد تحولات بزرگی در حمایت از فعالان اقتصادی استان باشیم.
این گزارش حاکی است محمد جعفر عظمایی – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون خانه شرکت های تعاونی است ؛ بر تعامل و همکاری بیش از پیش دو مجموعه تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.