سالن ورزشی «شمس» ۲۹ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد

عصرآزادی / سرویس ورزشی:
شهردار تبریز در تداوم جمعه‌های ورزشی شهرداری از پیشرفت ۴۰ درصدی احداث سالن ورزشی شمس خبر داد و گفت: این پروژه در راستای احداث ۲۵ سالن ورزشی در تبریز همزمان با ۲۹ بهمن امسال به بهره برداری می رسد.
عصرآزادی – سید سعید پیمان؛ یعقوب هوشیار روز شنبه در بازدید از این پروژه که به همراه پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر انجام یافت بر ضرورت تسریع در اجرای آن تاکید کرد.
هوشیار در این بازدید ضمن اطلاع‌ از آخرین وضعیت پروژه سالن ورزشی شمس و دیگر سالن های ورزشی در دست احداث، بر ضرورت تسریع در اجرای آن‌ها تاکید داشت.

شهردار تبریز احداث سالن های ورزشی جدید را نیاز شهروندان دانست و گفت: از ۲۵سالن ورزشی در کمترین زمان ممکن بهره برداری خواهد شد.

وی در این رابطه خاطر نشان کرد که احداث سالن های ورزشی طبق نظرسنجی از شهروندان اجرا شده است. هوشیار همچنین گفت: عمده پروژه‌های ورزشی در محلات کم برخوردار تبریز اجرا می شود.
سالن ورزشی شمس با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصدی، طبق روزشمار اعلام‌شده، ۲۹بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به مساحت هزار و ۹۲۰ متر مربع در حال اجرا است.

کارفرمای این پروژه شهرداری منطقه ۱ تبریز است و شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان اجرای آن را بر عهده دارد. این سالن ورزشی که شامل دو سالن اصلی و جنبی است، در محل پارک شمس تبریزی احداث می‌شود و انتظار می‌رود با تکمیل آن، تا حدود زیادی از نیاز اهالی این منطقه به سالن ورزشی برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.