مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

نبض تعاون آذربایجان از شبستر می تپد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، شهرستان شبستر را یکی از بهترین مناطق تعاون محور کشور خواند.
“مسعود کردستانی” در سفر خود به شهرستان شبستر ضمن حضور در شعبه این شهر در جمع همکاران بانک توسعه تعاون افزود: توسعه شبستر در طول سال های گذشته بسیار محسوس بوده است.
وی ادامه داد: روحیه تعاون و همکاری در شهرها و روستاهای این شهرستان جریان دارد و این امر یکی از بسترهای مهم توسعه فرهنگی و اقتصادی شهرستان شبستر بوده است.
کردستانی با بیان اینکه سهم بانک توسعه تعاون نیز در توسعه شهرستان باید بیش از این ها باشد تاکید کرد: همکاران بانک توسعه تعاون باید با تمام تلاش خود در مسیر بهره مندی از فرصت های منطقه و ایجاد بستر مناسب همکاری با بنگاه های اقتصادی به ویژه شرکت های تعاونی شهرستان حرکت پر شتابی داشته باشند.
وی، وجود شهرک های صنعتی متعدد و واحدهای موفق اقتصادی در شبستر را بهترین فرصت برای ارائه خدمات بانکی اعلام کرد.
این گزارش می افزاید دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر به همراه بازدید از دو واحد صنعتی سامان سو تولیدکننده انواع ظروف تزریقی فودگرید و شرکت آیتک شیمی الوان پارس تولیدکننده انواع رنگ های و زرین های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شبستر از دیگر برنامه های سفر کردستانی به این شهرستان بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.