عضو هیات مدیره سازمان بورس از آمادگی این مجموعه جهت تامین نیازهای تراکتورسازی در عرصه سرمایه خبر داد؛

تراکتورسازی یکی از شفاف ترین شرکت های عرصه بورسی کشور است

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: عضو هیات مدیره سازمان بورس در حاشیه بازدید خود از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورسازی تبریز از مجموعه های فعال در حوزه بورس و بازار سرمایه کشور محسوب می شود که دارای شفافیت در اطلاعات با سودآوری خوب برای سهامدارانش می باشد و در راستای حمایت از فعالیت بازار سرمایه و حفظ منافع سهامداران باید از برندهای نظیر تراکتورسازی حمایت و پشتیبانی کرد.
“رضا عیوضلو” یکی از کارکردهای اصلی بازار سرمایه را تامین سرمایه عنوان کرد و افزود: سازمان بورس آمادگی دارد در صورت دریافت درخواست از سوی تراکتورسازی تبریز در این زمینه، آن را بررسی و در اسرع وقت به آن پاسخگو باشد.
وی دلیل تمایل حوزه بورسی را برای کمک به تامین سرمایه تراکتورسازی در صورت نیاز این مجموعه را، طرحها و پروژه های توسعه ای دانست که تراکتورسازی در دست اجرا دارد و اظهار کرد: این امر نکته قوتی برای کشور و حوزه صنعت محسوب می شود که هر گونه و حمایت از این توسعه زمینه را برای رشد و بالندگی کشور و در نتیجه سهامداران بورس فراهم خواهد آورد.
عیوضلو تاکید کرد: نکته ای که در تراکتورسازی بیشتر جلب توجه می کند تمرکز بر داخلی سازی تولیدات این گروه صنعتی با کمترین ارز بَری و تکیه بر واردات می باشد که در این بخش نیز ثمرات حاصل از آن عاید کل کشور در تمام بخشهای صنعتی، تولیدی، اقتصادی و حتی علمی خواهد شد.
وی یادآور شد: رمز موفقیت تراکتورسازی تبریز که در کمتر واحد صنعتی در این سطح و توانایی سراغ داریم افزایش و تنوع بخشی تولیدات می باشد که این نگرش آینده رشد و توسعه تراکتورسازی در همه بخشها را تضمین کرده است.
این فعال عرصه بورس کشور در خاتمه با اذعان به رکورد شنکی های تاریخی تراکتورسازی طی دو ساله گذشته گفت: این ارقام صعودی در زمینه های تولید و فروش و صادرات و غیره حکایت از جایگاه این مجموعه در سطح کشور و حتی منطقه و بازارهای جهانی و بین المللی دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.