رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از آغاز توزيع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قيمت مصوب خبر داد؛

توزيع ۱۰۰ تن گوشت و مرغ منجمد در آذربايجان شرقي برای شب يلدا

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: رئيس سازمان جهاد کشاورزی آذربايجان شرقي گفت: جهت تنظيم بازار و کنترل قيمت مرغ کشتار روز، توزيع مستمر مرغ منجمد در استان از ۲۸ آذرماه آغاز مي‌شود.
اکبر فتحي در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جهت تنظيم بازار در آستانه شب يلدا و کنترل قيمت مرغ کشتار روز، توزيع گوشت مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفته است و از ۲۸ آذر ماه شاهد توزيع مرغ منجمد در سطح استان خواهيم بود.
وي افزود: با برنامه‌ريزی ها و تمهيدات انجام شده براي تامين تقاضای مصرف‌ کنندگان در بازار مرغ، عرضه مرغ منجمد در سطح شهرستان‌هاي استان شروع شده و به منظور تعادل‌ بخشي به بازار، روند توزيع روزانه مرغ منجمد در فروشگاه‌ها و شبکه‌هاي عرضه کننده اين محصول توزيع خواهد شد.
رئيس سازمان جهادکشاورزي استان اضافه کرد: قيمت مرغ منجمد که از طريق فروشگاه‌ هاي استان در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت، هر کيلو ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.
فتحي تاکید کرد: توزيع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قيمت مصوب دولتي و در راستاي سياست‌ هاي حمايتي و تنظيم بازار و تعادل بخشي به نوسانات بازار در خصوص اين دو ماده پروتئيني و مورد نياز مردم انجام مي شود.
وي با بيان اينکه هم اکنون گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتي با قيمت مصوب دولتي در بازار وجود دارد افزود:  در راستاي حمايت از مصرف کنندگان و ايجاد تعادل در بازار، عرضه ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد با قيمت مصوب در فروشگاه‌ های زنجيره‌ اي و تعدادي از مغازه هاي خرده فروشي به عنوان کاسبان امين در سطح تبريز و ساير شهرستانهای آذربايجان شرقي در حال انجام است که از اين ميزان ۵۰ تن در تبريز و ۵۰ تن در ساير شهرستانها توزيع شده است.
وي تاکيد کرد: قيمت عمده فروشي گوشت گوساله منجمد درب سردخانه هركيلوگرم ۳۰۵ هزار تومان و قيمت براي مصرف کننده نهايي هر کيلوگرم ۳۲۰ هزار تومان است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.