معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در کلیبر/ کشاورزی در این منطقه متحول می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در منطقه کلیبر، کشاورزی این شهرستان متحول خواهد شد.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد کلامی در کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در استان گفت: با سرمایه گذاری بخش کشاورزی هلدینگ ماهان در منطقه کلیبر که با روش های مدرن انجام می شود، صنعت کشاورزی در این شهرستان متحول خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افزود: یک هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد ارسباران برای ایجاد باغات پسته توسط هلدینگ ماهان نوسازی، تجهیز و تامین آب خواهد شد.

کلامی ادامه داد: 750 هکتار از این اراضی متعلق به ماهان بوده و 750 هکتار دیگر برای استفاده در اختیار مردم محلی قرار خواهد گرفت.

وی از بهره برداری از بخشی از این باغات تا پایان سال خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه 300 هکتار است که 150 هکتار ازاین باغات مدرن تا پایان سال به بهره بردای خواهد رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: این طرح هر چقدر سریع تر پیش برود تا مورد استفاده اهالی قرار گیرد، نگاه مردم مثبت تر خواهد بود.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.