رئیس انجمن روابط‌ عمومی آذربایجان شرقی خبر داد؛

تبریز در انتظار قدردانی از دو پیشکسوت فرهنگی و اجتماعی آذربایجان

تجلیل از محمد حریری اکبری و سعید جلالی روز ۴ بهمن‌ ۱۴۰۲ در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: انجمن روابط‌ عمومی آذربایجان شرقی با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، ششمین برنامه از سلسله برنامه‌های “روابط‌ عمومی پل ارتباطی فرهنگ و جامعه” را با بزرگداشت محمد حریری اکبری – جامعه‌شناس و استاد دانشگاه – و سعید جلالی – خیّر، فعال امور فرهنگی و اجتماعی – برگزار می‌ کند.
رئیس انجمن روابط‌ عمومی، زمان برگزاری این برنامه را روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز اعلام کرد و گفت: روابط‌ عمومی به‌ عنوان پل ارتباطی فرهنگ و جامعه، نقش مهمی در توسعه و تعالی جامعه ایفا می‌کند.
“ابراهیم مولائی” افزود: ما در انجمن معتقدیم که معرفی و الگوسازی از مفاخر استان، می‌ تواند نقش مهمی در تربیت نسل آینده‌ای ایفا کند که به فرهنگ و تاریخ خود افتخار می‌کند لذا برگزاری اینگونه بزرگداشت‌ها، یکی از اقداماتی است که در راستای الگوسازی از مفاخر استان انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: در حقیقت، می‌خواهیم با معرفی و تقدیر از چهره‌های برجسته آذربایجان، به نسل جوان نشان دهیم که در این سرزمین، افراد فرهیخته و شایسته‌ای وجود دارند که می‌توانند الگوی آنها باشند.
به گفته مولایی، قرار است در این برنامه از محمد حریری اکبری به عنوان جامعه‌ شناس و استاد برجسته دانشگاه و سعید جلالی یکی از خیّرین و فعال در امور فرهنگی و اجتماعی، به دلیل خدمات ارزنده‌ آنان در زمینه فرهنگ و جامعه، تجلیل و قدردانی به عمل آید.
رئیس انجمن روابط‌گعمومی آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: پیشکسوتان روابط‌ عمومی با تجربه و دانش خود، نقش مهمی در رشد و بالندگی این حوزه ایفا کرده‌اند لذا در این برنامه از زحمات و خدمات این دو پیشکسوت عرصه روابط‌ عمومی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر تجلیل خواهد شد.
شایان ذکر است انجمن روابط‌ عمومی آذربایجان شرقی به عنوان نمایندگی انجمن روابط‌ عمومی ایران در استان، از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف ارتقای سطح علمی و عملی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در بخش‌ های دولتی و خصوصی، برنامه‌ های آموزشی و فرهنگی مختلفی را برگزار می‌ کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.