رئیس دانشگاه تبریز در نشست مشترک خود با مدیرکل کمیته‌ امداد آذربایجان شرقی:

مهارت آموزی محرومان یکی از وظایف دانشگاههاست

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: در نشست مشترک رئیس دانشگاه تبریز و مدیرکل کمیته‌ امداد آذربایجان شرقی تفاهم‌ نامه‌ همکاری ما بین این دو مجموعه امضا گردید.

◾️اگر کمیته‌ امداد نبود خدمات رسانی به محرومان باعزت وجود نداشت

رئیس دانشگاه تبریز، کمیته‌ امداد را یادگار ماندگار امام راحل عنوان کرد و گفت: اگر کمیته‌ امداد نبود، بحث خدمات رسانی به انسان‌های محروم و باعزت با مشکل اساسی مواجه می‌ شد و در واقع می‌توان گفت کمیته‌ امداد به معنای واقعی کلمه یکی از رسالت‌ های نظام در خدمت‌ رسانی به مستضعفین محسوب می‌ شود.
صفر نصراله زاده افزود: کمترین کاری که می‌ توان در امر خدمت‌ رسانی به محرومان انجام داد، همکاری با کمیته‌ امداد است و عملکرد این نهاد انقلابی در موضوعات مختلفی از جمله مسکن، شغل و تأمین معیشت محرومان، درخشان، ستودنی و مایه‌ افتخار است.
وی، اخلاص را یکی از مهمترین ویژگی‌ مسئولان کمیته‌ امداد دانست و اضافه کرد: قطعاً هیچ‌ کدام از این خدمات بدون داشتن اخلاص و نیت خدایی امکان‌ پذیر نیست و واقعاً باید خدا را شاکر باشیم که امام راحل نهادهایی همچون سپاه پاسداران، جهاد سازندگی و کمیته‌ امداد را به یادگار گذاشت.
نصراله زاده تاکید کرد: دانشگاه تبریز علاوه بر رسالت علمی خود و کسب افتخارات علمی در سطح ملی و بین‌‌ المللی، وظیفه‌ خود می‌ داند که در امر مهارت آموزی قشر محروم قدم بردارد و آمادگی خود را در راستای هر گونه همکاری با این نهاد انقلابی اعلام می‌ کنیم.

◾️توجه دانشگاه تبریز در امور خیرخواهانه از یادها فراموش نمی شود

غلامعلی ملامهدی – مدیرکل کمیته‌ امداد آذربایجان شرقی – نیز ضمن ارائه‌ گزارشی مختصر از عملکرد این مجموعه در راستای خدمات رسانی به محرومان و نیازمندان، از استقبال دانشگاه تبریز برای همکاری با کمیته‌ امداد استان تقدیر کرد و این تفاهم‌ نامه را تداومی بر اقدامات خیرخواهانه‌ دانشگاه تبریز در دوران شیوع ویروس کرونا برشمرد.
بر اساس این گزارش، در ادامه‌ این نشست مشترک تفاهم‌ نامه‌ همکاری ما بین دانشگاه تبریز و کمیته‌ امداد آذربایجان شرقی به امضای طرفین رسید تا گام های جدی تری در راستای مهارت آموزی قشر محروم استان صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.