فرماندار تبریز تاکید کرد؛

انتخاب آیت الله آل هاشم با اکثریت آرا نقطه درخشان انتخابات 11 اسفند 1402

تکلیف نهایی منتخبان مردم تبریز، میانه و شبستر در دور دوم مشخص می شود

عصرآزادی آنلاین/ سرویس سیاسی: طبق اعلام نتایج رسمی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در ۱۲ حوزه انتخابیه مناطق این استان، از حوزه انتخابی اهر و هریس، بیت الله عبداللهی، از حوزه انتخابیه بستان آباد غلامحسین نوری قزلجه، از حوزه انتخابیه بناب حجت الاسلام محمد باقری بنابی، از حوزه انتخابی مرند و جلفا عزت الله حبیب زاده، از حوزه انتخابیه سراب مجید نصیرپور، از حوزه انتخابیه کلیبر، هوراند و خداآفرین بهنام رضوانی، از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌ شیر سیدفرید موسوی، از حوزه انتخابیه ملکان و لیلان زهرا خدادادی، از حوزه انتخابیه ورزقان رضا علیزاده، از حوزه انتخابی هشترود و چاراویماق رضا شهسواری، از حوزه انتخابیه شهرستان میانه مریم عبدالهی به طور مستقیم راهی مجلس شد و مهدی اسماعیلی و سید مرتضی حسینی به دور دوم راه یافتند و در حوزه انتخابیه شهرستان شبستر نیز محمود طاهری و حسین غیاثی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز به دور دوم کشیده شد و به غیر از روح الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان که مستقیماً به مجلس راه یافتند تکلیف سایر نمایندگان در مرحله دوم مشخص خواهد شد تا از بین علی جعفری آذر، علیرضا منادی، جواد عبادی، علی آجودان زاده، رضا صدیقی، محمدحسین فرهنگی، سید محمدرضا تاج الدینی و علیرضا نوین انتخاب شود.
فرماندار شهرستان تبریز طی بیانیه ای اعلام کرد که انتخابات این حوزه با مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت سالم و واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف و سلامت حقیقی و امنیت کامل برگزار گردید.
“یونس فاتح” با اشاره به حضور حماسی و دشمن شکن مردم ولایتمدار تبریز در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این امر را به محضر مقام معظم رهبری تبریک عرض نمود.

وی افزود: در محضر ذات اقدس الهی به سبب توفیق برگزاری این انتخابات که با مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت سالم و واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف و سلامت حقیقی و امنیت کامل برگزار شد، جبین شکر و سپاس بر زمین می ساییم.
فاتح اضافه کرد: انتخاب آیت الله دکتر سید محمد علی آل هاشم با اکثریت آراء به عنوان اولین نماینده منتخب مردم استان آذربایجان شرقی در این دوره از مجلس خبرگان از نقاط درخشان این انتخابات می باشد.
وی تاکید کرد: به نوبه خود و از طرف هیئت اجرایی شهرستان تبریز از تمام دست اندرکاران این انتخابات اعم از مجریان صدیق اجرایی، همکاران امین هیئت نظارت و نیروهای سرافراز انتظامی و امنیتی کمال تقدیر و تشکر خود را اعلام داشته و امیدوارم شاهد برکات این انتخابات در مسیر آینده جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.