بازدید مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

«حمید شکیبا مهر» مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان به همراه رشیدی معاون دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بازدید کرد.
عصرآزادی آنلاین: در این بازدید مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان از نزدیک وضعیت چمن این ورزشگاه را بررسی و گزارشی در خصوص نحوه نگهداری دریافت کرد.
در ادامه شکیبا مهر با اظهار رضایت از وضعیت چمن گفت: معمولا مشکل چمن یا از نگهداری بد ناشی می شود یا از نظر بدسلیقه ای دچار مشکل می شود که در ورزشگاه یادگار امام(ره)  مشکل زیر ساختی است و در حال حاضر وضعیت چمن قابل قبول است چراکه نگهداری خوبی از چمن انجام می شود.
وی در ادامه افزود: چمن چه بخواهیم چه نخواهیم باید عوض بشود ولی نه در وسط فصل. بنابراین چاره ای جز ترمیم اساسی و نگهداری در بهترین حالت نداریم.
مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط آب وهوایی تبریز و موقعیت این ورزشگاه قطعا نگهداری بسیار سخت بوده ولی با این حال چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نسبت به بسیاری از ورزشگاه های ایران وضعیت مطلوبی دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.