تجلیل خانه توسعه آذربایجان و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان از قاضی نو گرای دادگاه سراجو مراغه

■ آرای صادره قضات کاردان در اجبار متخلفان به انجام امور عمومی و گشودن بخشی از گره‌های جامعه ستودنی است.

عصرآزادی آنلاین/ محمد فرج پور باسمنجی

پیشکسوتان راهداری آذربایجان شرقی و اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان و همچنین دو تن از اعضای خانه توسعه آذربایجان، با حضور در دادگاه بخش سراجو شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی از طاهر انوری قاضی نو گرا و فرهیخته به خاطر صدور ۱۰۰ حکم جایگزین حبس برای تامین رنگ جهت خط کشی راه‌های روستایی و علایم برای جاده‌های اصلی مراغه قدردانی کردند.

مدیرعامل انجمن جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان گفت: تصمیمات این چنین موجب افزایش ایمنی در راه‌های استان و کاهش تصادفات و مشارکت در امور روبنایی توسعه خواهد شد.

مهندس مجید منظوری افزود: رییس دادگاه بخش سراجو تصمیم شجاعانه‌ای در صدور این احکام گرفته است. که موجب تحسین کارشناسان و دوستداران توسعه آذربابجان شده است.

عضو هیات مدیره این انجمن و دبیر هماهنگی کمیته های خانه توسعه آذربایجان نیز با قدردانی از اقدام شایسته آقای انوری افزود: این اقدام شایسته برای فرهنگ سازی عامل افزایش ایمنی راه‌های و رانندگان خواهد بود.

مهندس جمشید اثنی عشری گفت: تفکر رئیس دادگاه برای صدور حکم جایگزین برای افزایش ایمنی راه‌ها یک کار بزرگ و بسیار ارزشمند است.

عضو هییت مدیره خانه توسعه آذربایجان افزود: اقدامات این چنین موجب کاهش تصادفات خواهد شد و در گشودن بخشی از گره‌های عمومی استان ما کارساز خواهد بود.

در این مراسم همچنین تقدیرنامه خانه توسعه آذربایجان در تجلیل از اقدامات این قاضی دوستدار پیشرفت و توسعه محلی تقدیم ایشان شد.

رئیس دادگاه سراجو گفت: با افزایش وسائط نقلیه توجه به راه‌های روستایی و افزایش ایمنی بسیار ضرورت دارد.

انوری افزود: سال گذشته از محل احکام جایگزین حبس حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای خط کشی، ایجاد گاردیل و علایم راهنمایی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر ایمنی راه‌ها در این دادگاه برای توسعه و تجهیز مدارس احکام جایگزین حبس صادر شده است.

معاون توسعه راه‌های استان نیز در این جلسه با قدردانی از رئیس دادگاه شهر سراجو، گفت: راهداری از رای‌های قضات دادگستری برای ایمنی راه‌ها استقبال و در این کار مشارکت می‌کند.

مهندس رسول زاده با اشاره به محدود بودن اعتبارات دولتی افزود: این طرح از مراغه شروع شده و در استان می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود.

فعالیت این جمعیت از سال ۹۰ با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راه‌های استان تشکیل و از طریق این انجمن دوره‌ها آموزشی برای رانندگان وانت و موتور سواران برگزار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.