۸۰ درصد طرح های آموزشی تبریز تا پایان سال بهره برداری می شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از بهره برداری ۸۰ درصد از طرح های آموزشی در حال اجرای کلانشهر تبریز تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در بازدید از طرح های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد .

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بازدیدهای خود از طرح های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها، به پیمانکاران و ناظران پروژه ها ابلاغ کرد.

فرهودی در این بازدید ها با تاکید بر اهمیت توسعه فضاهای آموزشی در استان اظهار کرد: کلانشهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود، نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ۳۹ ناحیه و منطقه دارد و حدود ۷۷۰هزار دانش آموز و ۳۷ هزار معلم در هشت هزار و ۲۱۴ مدرسه در آذربایجان شرقی مشغول تعلیم و تربیت هستند.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.