مدیرکل میراث‌فرهنگی اردبیل: مانع تعطیلی و تعدیل نیرو در آب‌درمانی سبلان و هتل لاله سرعین خواهیم شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: هیچ تصمیم و نیتی برای تعطیلی و یا تعدیل نیرو در هتل لاله و آبدرمانی سبلان نداریم و در فکر توسعه و پیشرفت این دو مجموعه هستیم.

نادر فلاحی در واکنش به برخی مطالب درج شده در فضای مجازی درباره تعطیلی و اخراج نیروهای این مجموعه‌های گردشگری اظهارداشت: برنامه این اداره‌کل طرح‌های توسعه‌ای نظیر راه‌اندازی پزشکی آبدرمانی در آبگرم سبلان و ارتقای سطح خدمات هتل لاله برای تبدیل به هتل پنج‌ستاره است و این موضوع جزو برنامه‌ها و اولویت‌ها به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه به هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این مراکز و تعدیل نیرو در آنها نیستیم، گفت: در کنار تلاشگران این مجموعه‌ها که بیش از ۲ دهه است در شهرستان توریستی سرعین ارائه خدمات می‌کنند، هستیم تا مشکلات آنها برطرف شود.
او ادامه داد: به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ شده تا با تدابیر لازم زمینه‌ای فراهم کنند تا این مجموعه‌ها بدون تعطیلی و با کمترین آسیب به فعالیت‌ خود ادامه دهند و مجدانه پیگیری این امر از شرکت توسعه گردشگری ایران و استان هستیم تا با پیگیری‌های لازم زمینه برای حل مشکلات این مراکز مهم اقامتی و گردشگری فراهم آید.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این زمینه سه مورد به شرکت توسعه گردشگری ابلاغ شده تا در زمینه رفع بلاتکلیفی و تداوم فعالیت‌های آنها اقدام کنند که شامل حل و فصل مشکلات مجموعه‌های طلایه‌داران (ساری‌سو)، آبدرمانی سبلان و هتل لاله است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.